بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی گفت: توقع زیادی ندارم و تنها می‌خواهم شرایط یک ورزشکار که در سطح قهرما
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
دو ماه دیگر باید در مسابقات مهمی شرکت کنم
روزبهانی: توقع زیادی از مسئولان ورزش ندارم/ هیچ‌کس به ملاقات من نیامد

بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی گفت: توقع زیادی ندارم و تنها می‌خواهم شرایط یک ورزشکار که در سطح قهرمانی تمرین می‌کند را مسئولان ورزش برایم مهیا کنند.

خبرگزاری فارس: روزبهانی: توقع زیادی از مسئولان ورزش ندارم/ هیچ‌کس به ملاقات من نیامد
  •  

ب، احسان روزبهانی نخستین بوکسوری که سهمیه حضور در المپیک 2016 برزیل کسب کرد در گفت‌وگو با رادیو جوان، اظهار داشت: پس از بازگشت از مسابقات کسب سهمیه المپیک با توجه به شکستگی بینی که برایم رخ داده بود شرایط بدی داشتم و ناچار شدم به دلیل شکستگی بینی‌ام را جراحی کنم. متاسفانه پس از جراحی در بیمارستان بستری بودم و هیچ کدام از مسئولان به من سر نزدند. حتی مسئولان فدراسیون هم به ملاقات من نیامدند.

وی در ادامه افزود: همه هزینه جراحی را خودم پرداخت کرده‌ام و حالا قرار شده هزینه‌ام را پرداخت کنند اما فعلا خبری نیست.

روزبهانی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: تنها اکبر احدی و دکتر بهرامی‌نژاد که مربیان من هستند به ملاقات من آمدند.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که تا المپیک برزیل یک سال و نیم فرصت باقی مانده است و چه برنامه‌هایی برای خود تا آن مقطع دارید، گفت: پس از بازگشت از مسابقات کسب سهمیه المپیک به دستور مربیان دو هفته استراحت کردم و دوباره تمریناتم را شروع کردم. در حال حاضر تیم ملی در اردوی مشترک قزاقستان حضور دارد و پس از بازگشت ملی‌پوشان از قزاقستان مربیان درخواست می‌کنند که من در چه اردو و مسابقاتی حضور داشته باشم.

نخستین بوکسوری که سهمیه المپیک برزیل را کسب کرده است در ادامه، عنوان کرد: دو ماه دیگر فدراسیون جهانی مسابقاتی را برگزار می‌کند که مدعیان المپیک در آن حضور خواهند داشت. این رقابت برای من خیلی حائز اهمیت است و باید در آن رقابت‌ها شرکت کنم البته هنوز زمان دقیق و محل برگزاری مسابقات مشخص نیست.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا تا دو ماه دیگر مصدومیت تو بهبود پیدا می‌کند یا خیر گفت: طبق گفته پزشکان تا یک ماه آینده  شکستگی بینی من بهبود پیدا خواهد کرد.

وی در مورد اینکه چه توقعی از مسئولان ورزش فدراسیون داری گفت: توقع من خیلی زیاد نیست و تنها می‌خواهم شرایط یک ورزشکار که در سطح قهرمانی تمرین می‌کند را مسئولان برایم مهیا کنند. دقیقا مثل ورزشکارانی که در خارج از ایران برای رسیدن به مدال زندگی می‌کنند برای من هم چنین شرایطی مهیا شود. اگر مسئولان مدال مسابقات جهانی و المپیک را می‌خواهند باید شرایط روحی روانی من را نیز فراهم کنند. من با تمام حریفانم در مسابقات مختلف مبارزه کرده‌ام و آنها را شکست دادم. امیدوارم از لحاظ مالی و شرایط تمرین فضایی برای من ایجاد شود که بتوانم در المپیک و مسابقات جهانی افتخار‌آفرینی کنم.

-f



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 13140586
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7